J A G

- jag hatar verkligen läxor. Tycker inte att det är okej att man ska ha ångest över att man inte ens hinner göra alla läxor. Man får ju ingen fritid!

- jag är en väldigt pratglad person. Har alltid haft det som problem på mina utvecklingsamtal att jag pratar för mycket. Det går inte att jobba bort, har så mycket att säga haha. Nej men när jag var liten var jag ett busfrö i skolan ;)

- jag har en sak som jag tänker på hela tiden som jag inte har berättat för någon.

- Varje gång jag träffar en ny person tror jag alltid att den tänker att jag är tjock. Asså vet verkligen inte varför jag tror det, hahahah.

- jag blev påkörd när jag var liten, jag var bara 2 år. Jag fick ligga på sjukhus och röntka hela kroppen. Som tur var fick jag inga allvarliga skador.

- det har brunnit i vårt hus 2 gånger, en gång när jag inte var född. Är alltid jätte rädd att något ska börja brinna väldigt lätt efter det.

- jag älskar barn, är ofta och leker/passar mina småkusiner.

- jag har spelat badminton i 10 år, började när jag var 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0