Arg idag

Någon as konsigt har hänt med min kamera eller våra datorer. Har testat på både min macbook och imacen att ladda över bilder från kameran och det dampar skit mycket! Blir så arg, det har varit så med den lilla datorn ända sen jag köpte nytt objektiv så börjar nästan undra om det har något med det att göra? Jaja bett pappa nu att kolla upp vad det är. Så tog massa naj bilder på min & Elsas mat men nu går det ju inte att ladda över... 
Ska alla fall iväg till bamintonen snart så jag blir gladare, lol 
 
 
Hej Linnea! 
Jag har läst din blogg nästan varje dag i typ 7 månader :) Älskar den värkligen! Ville bara fråga om var du köpt ditt nya ojektiv? ( det som du köpte efter att det andra gick sönder) 

Kram, Line <3
 
Åhh nu blev jag på mycket bättre humör, tack :) 
Jag skulle egntligen köpa objektivet på Scandinavian photo men orkade inte vänta så köpte det på media markt :)
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0